Regulamin sklepu

Informacje ogólne

  1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem
    www.dqdistribution.pl/sklep jest firma:
    DQ DISTRIBUTION Michał Kowal
    ul. Sosnowa 19
    23-400 Biłgoraj, Polska

    NIP: 9182105197
    REGON: 386650813
  2. Sklep internetowy www.dqdistribution.pl/sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.dqdistribution.pl/sklep jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Złożenie zamówienia

  1. Zamówienia można składać:
    • za pośrednictwem strony www.dqdistribution.pl/sklep poprzez specjalny formularz
    • telefonicznie pod numerem +48 796 401 320
  2. Do złożenia zamówienia za pośrednictwem strony www.dqdistribution.pl/sklep niezbędne jest dokonanie rejestracji w sklepie. Założenie konta polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego z podstawowymi danymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wraz z dokonaniem rejestracji, Klient wyraża zgodę na zbieranie, przechowywanie oraz przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z realizacją zamówienia.
  3. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej podany w formularzu przesłana zostaje wiadomość ze specyfikacją zamówienia.
  4. Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, Klient może wprowadzić w nim zmiany lub anulować je. Anulowanie lub zmiana specyfikacji zamówienia nie są możliwe w przypadku zamówienia towarów wykonywanych na indywidualne zamówienie.
  5. Sklep www.dqdistribution.pl/sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku, gdy dane podane przez Klienta w formularzu rejestracyjnym będą niepełne.
  6. Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT w wysokości 23%. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian.

Sposoby płatności

  1. Za złożone w sklepie www.dqdistribution.pl/sklep zamówienia zapłacić można następującymi sposobami:
    • Przelew bankowy na konto
      Po wyborze tego rodzaju płatności Klient otrzymuje numer konta bankowego w banku Nest Bank oraz dane do przelewu w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
    • Szybkie płatności internetowe – kartą lub przelew online – serwis PayPal oraz Przelewy24. Po wyborze płatności on-line Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu, gdzie w bezpieczny sposób dokonuje płatności.
    • Płatność za pobraniem
  2. Za datę dokonania wpłaty uznaje się datę zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu.
  3. Zamówienia, za które zapłata nie wpłynie na konto sklepu www.dqdistribution.pl/sklep w ciągu 7 dni od daty ich złożenia, zostaną automatycznie anulowane.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym lub PayPal sklepu.

Czas realizacji

  1. Sklep www.dqdistribution.pl/sklep dokłada wszelkich starań, by przesyłki wysyłane były możliwie najszybciej, do 3 dni od wpłynięcia pieniędzy na konto. Do czasu realizacji należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki.
  2. W wyjątkowych przypadkach sklep zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta. W przypadku wydłużenia terminu realizacji Klient może podjąć decyzję o rezygnacji z części lub całości zamówienia.

Koszty i sposoby dostawy

  1. Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, Paczkomatów InPost oraz firm kurierskich DHL, DPD i FedEx.
  2. W zależności od wybranej formy wysyłki koszty opakowania i dostawy przedstawiają się następująco:
  • Paczkomaty InPost – 12.99 zł
  • Kurier DHL – 15.99 zł
  • Kurier DPD – 15.99 zł
  • Kurier FedEx – 15.99 zł
  • Poczta Polska – Kurier48 – 14.99
  1. Potwierdzeniem transakcji zawieranej za pośrednictwem sklepu internetowego www.dqdistribution.pl/sklep jest paragon fiskalny lub faktura VAT, dostarczana Klientowi wraz z zamówieniem. Aby otrzymać fakturę VAT, Klient powinien zgłosić to zaraz po dokonaniu transakcji, uprzednio uzupełniwszy dane w swoim profilu o nazwę firmy oraz NIP (VAT UE).

Zwroty i reklamacje

  1. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Warunkiem uznania zwrotu jest odesłanie produktu nieużywanego i nieuszkodzonego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć otrzymaną wraz z towarem fakturę lub paragon (lub ich kserokopię) oraz pisemne oświadczenie o rezygnacji z zakupu.
  3. W przypadku zwrotu towaru na określonych powyżej warunkach, Klient otrzyma zwrot wartości zakupionego produktu, kosztów przesyłki i prowizji za płatności internetowe na wskazany w oświadczeniu rachunek bankowy lub konto PayPal. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  4. W przypadku stwierdzenia wad produktów lub niezgodności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem, Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu.
  5. Zwrot reklamowanych produktów możliwy jest tylko po wcześniejszym kontakcie ze sklepem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z przesyłką paragon/fakturę (lub ich kserokopię) oraz opis powodu reklamacji.
  6. W przypadku uznania reklamacji towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe na przykład z powodu wyczerpania zapasów, sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny, dostępny towar o tej samej wartości. Klient otrzyma także zwrot kosztów odesłania wadliwego towaru.
  7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu rozpatrywane będą jedynie na podstawie protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności pracownika Poczty Polskiej. Odbierając towar Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
  8. Reklamacje dotyczące rozbieżności w kolorystyce towarów wynikającej z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta oraz związane z niemożnością jednakowego odwzorowania wykonywanych ręcznie produktów nie będą uwzględniane i nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
  9. Reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 10 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  10. Zwroty i reklamacje należy wysyłać na adres:
    DQ DISTRIBUTION Michał Kowal
    ul. Sosnowa 19
    23-400 Biłgoraj, Polska
  11. Przesyłki odsyłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

Ochrona danych osobowych

  1. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku dane osobowe podawane przez Klienta w formularzu rejestracyjnym wykorzystywane są tylko w celach realizacji zamówień.
  2. Dane są poufne i nie są udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom.
  3. Administratorem danych osobowych jest właściciel sklepu internetowego:
    DQ DISTRIBUTION Michał Kowal
    ul. Sosnowa 19
    23-400 Biłgoraj, Polska
  4. Klient sklepu internetowego www.dqdistribution.pl/sklep ma prawo do wglądu w swoje dane, ich modyfikacji oraz usunięcia z bazy sklepu.

Prawa autorskie

  1. Wszystkie materiały znajdujące się na stronie internetowej sklepu www.dqdistribution.pl/sklep, a w szczególności teksty, zdjęcia, opisy, układ graficzny, projekty oraz wzory produktów stanowią wyłączną własność firmy DQ DISTRIBUTION Michał Kowal i podlegają prawnej ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83 z późn. zm.).
  2. Kopiowanie, przesyłanie, publiczne odtwarzanie, w tym udostępnianie w Internecie, rozpowszechnianie w całości lub części wszelkich prezentowanych na stronie internetowej sklepu www.dqdistribution.pl/sklep treści wymaga uprzedniej pisemnej zgody firmy DQ DISTRIBUTION Michał Kowal, w przeciwnym razie stanowi naruszenie praw autorskich i spowoduje podjęcie czynności prawnych.